Archiwum, Program zajęć dla dzieci, III edycja, Warszawa

Spotkanie I. Zarządzanie nieruchomościami

Termin spotkania: 17 lutego 2009 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Wykład: Trendy na rynku nieruchomości
To, co nas otacza na co dzień – nieruchomości i ruchomości. Znaczenie nieruchomości dla obywatela, firmy, państwa. Co to jest rynek nieruchomości. Powiązania na rynku. Współczesne trendy. Kto może być zarządcą nieruchomości. Jak zarabiać na nieruchomościach.
Warsztaty: Idealny stadion - Euro 2012 i dalej

Prowadzący: prof. Marek Bryx

Spotkanie II. Dlaczego jedne kraje są biedne a inne bogate?

Termin spotkania: 10 marca 2009 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Wykład: Od czego zależy rozwój i dobrobyt?
Czym jest dobrobyt? Czym jest rozwój gospodarczy i od czego zależy? Najważniejsze czynniki sukcesu polskiej gospodarki.
Warsztaty: Jak stać się tygrysem gospodarczym?

Prowadzący: prof. Leszek Balcerowicz, dr Wiktor Wojciechowski

Spotkanie III. Marketing: relacje z klientami

Termin spotkania: 31 marca 2009 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Wykład: Istota marketingu i relacji z klientami
Czym jest marketing? Co firmy oferują klientom? Czy należy rozwijać relacje z klientami?
Warsztaty: Jak budować satysfakcję klientów?

Prowadzący: dr Tymoteusz Doligalski

Spotkanie IV. Sztuka negocjacji w biznesie

Termin spotkania: 21 kwietnia 2009 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Wykład: Mity negocjacji
Czy w negocjacjach ludzie działają racjonalnie? Dlaczego zmieniamy wyjściowe stanowiska w negocjacjach? Jak ustępować w rozmowach, by nie „tracić twarzy”? Kto jest „wygranym”, a kto „przegranym”?
Warsztaty: Taktyka negocjacji

Prowadzący: dr hab. Sławomir Winch, prof. SGH

Spotkanie V. Tworzenie produktu turystycznego

Termin spotkania: 12 maja 2009 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Wykład: Sztuka zarabiania na wypoczynku
Co to jest turystyka i od kiedy się ona rozwija? Czym jest potencjał turystyczny i jak mu daleko do produktu? Kto tworzy produkt turystyczny? Czy można rozwijać produkt turystyczny nie mając walorów turystycznych? Filary produktu turystycznego: miejsce, ludzie i promocja.
Warsztaty: Projekt własnego biznesu turystycznego

Prowadzący: prof. Magdalena Kachniewska

Spotkanie VI. Talent autoprezentacji

Termin spotkania: 2 czerwca 2009 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Wykład: Sztuka zaprezentowania własnej osoby
W jaki sposób skutecznie zaprezentować własną osobę? Co to jest język ciała? Jak przekonać innych do siebie? Jak mówić, aby ludzie nam wierzyli?

Prowadzący: dr hab. Rafał Mrówka

strona główna archiwum arrow