Konkurs EUD "Wyjątkowa zabawka" - Wyniki

Konkurs EUDPublikujemy listę zwycięzców konkursu "Wyjątkowa zabawka". Wszyscy uczestnicy konkursu nadesłali bardzo pomysłowe i profesjonalnie opracowane projekty.

Poniżej lista nagrodzonych. Wszystkim uczestnikom bardzo dziękujemy za udział w konkursie i serdecznie gratulujemy wiedzy, pomysłowości i profesjonalizmu w podejściu do tematu.

  • 1 miejsce: Szymon Florek
  • 2 miejsce: Basia Stefani
  • 3 miejsce: Kinga Dudko
  • Natasza Muszyńska
    Za ciekawy pomysł zwrócenia się do rodziców małych klientów, poprawną prezentację wyników badania rynku oraz znakomitą propozycję drewnianej ramki edukacyjnej.
  • Anna Kruślińska
    Za trafne pytania, bardzo szeroko zakrojone badanie rynku i szczegółową prezentację wyników z uwzględnieniem między innymi grup wiekowych, a także za doskonały pomysł kreatywnej szopki bożonarodzeniowej.
  • Oliwier Ira
    Za opracowanie wyczerpującej ankiety z różnorodnymi typami pytań, za przejrzystą prezentację wyników badania rynku oraz pomysł produktu, dzięki któremu dzieci z pewnością „zapomną o nudnych zabawkach”.
  • Szymon Florek
    Za interesującą ankietę, dzięki której możliwe jest nawiązanie bliskiego kontaktu z respondentami, za drobiazgowe opracowanie wyników badania rynku, a także za oryginalną propozycję zabawki Tube Ball Blaster i fantastyczny projekt kampanii reklamowej z zimową i letnią wersją plakatu.
  • Kinga Dudko
    Za bardzo dokładne pytania, pozwalające na dopracowanie szczegółów idealnej zabawki, przepytanie rekordowej liczby ankietowanych (150 osób!) oraz za magiczny pomysł zabawki „Na szóstkę”, dzięki której nauka będzie czystą przyjemnością.
  • Kacper Szewczak
    Za oryginalne sformułowanie pytań, za dotarcie do wielu respondentów i atrakcyjną prezentację wyników badania rynku, za szczegółowy opis drewnianego pieska i uroczy plakat reklamowy.
  • Łukasz Wróbel
    Za zróżnicowane pytania, prezentację wyników wraz ze zdjęciami z prowadzenia badań oraz za ciekawy pomysł historycznej zabawki.
  • Basia Stefani
    Za znakomite opracowanie ankiety z myślą o najmłodszych respondentach, za przemyślaną analizę wyników i ich prezentację wraz z rysunkami dzieci oraz interesujący pomysł „Minecraftowej wieży”.
  • Jerzy Muszyński
    Za przygotowanie pytań testujących różne preferencje badanych, za poprawną analizę wyników badania i ich prezentację w kilku wariantach graficznych, a także ze ciekawy pomysł drewnianego samochodu.
  • Patrycja Andrejczuk
    Za różnorodne sformułowanie pytań, za ciekawą prezentację wyników z wykorzystaniem rozmaitych typów wykresów, za propozyjcę fajnych klocków „Maluch” i własnoręcznie wykonany plakat reklamowy.
  • Dominik Demczuk
    Za bardzo estetyczną ankietę, za przejrzystą prezentację wyników wraz z ich obszerną analizą, a także za oryginalną propozycję klocków Cursus i znakomite przygotowanie działań marketingowych.
  • Antoni Szkup
    Za opracowanie ciekawych pytań dotyczących sposobu wykorzystania nowej zabawki, za przeprowadzenie badania rynku w różnych grupach wiekowych oraz za atrakcyjny plakat reklamowy eko zabawki.
  • Anna Mateusiak
    Za przygotowanie rozbudowanej ankiety, za przeprowadzenie badania w wielu miejscach i prezentację wyników wraz z wnioskami, a także za znakomity pomysł kreatywnego zestawu „Historyczne miasteczka świata” i piękny, własnoręcznie wykonany plakat.
  • Karolina Ossuch
    Za ciekawe pytania dotyczące motywu przewodniego zabawki, za przeprowadzenie badania wśród wielu respondentów i profesjonalną prezentację wyników oraz za pomysł na zabawkę – poręczne drewno-kule.
  • Franciszek Ćwik
    Za opracowanie obszernej ankiety i umiejętne zachęcenie ankietowanych do jej wypełnienia, za profesjonalną prezentację wyników badania rynku, a także za znakomity pomysł kreatywnej zabawki Woody oraz jej świetną i dowcipną promocję.