Konkurs edukacyjny "Szkoła Talentów" - wyniki

DrogowskazDrodzy Studenci!

Czy zgadniecie, czym już od jakiegoś czasu wyróżnia się strona EUD? Tak, macie rację – zagęszczeniem talentów na bajt kwadratowy! Ten konkurs to prawdziwa erupcja talentów. I nie mamy na myśli tylko Waszych szkół i pobierających w nich nauki adeptów, ale przede wszystkim Was! Wykazaliście się wszyscy ogromnymi talentami. Gratulujemy pomysłów. Powinno się nimi zainteresować Ministerstwo Edukacji – nasze szkoły byłyby stokroć ciekawsze:)

Przyznaliśmy tytuły Pierwszego, Drugiego i Trzeciego Menedżera Rozwoju Talentów. Wybór był bardzo trudny, bowiem wszystkie prace nas zachwyciły: a to zaskakiwały, a to bawiły, a to pozwalały spojrzeć na niektóre kwestie z innego punktu widzenia. Oto Laureaci konkursu:

I miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 500 zł otrzymała ANGELIKA MALERCZYK. Komisja doceniła młodą menedżerkę za przekonujące „pożenienie” sztuki z nauką i dostrzeżenie, że kwintesencją oferty szkoły jest sztuka abstrakcyjnego myślenia, za bogactwo pomysłów na zajęcia i ich przebieg, za precyzyjne wskazanie postępów, jakie dokonali absolwenci i nauczenie ich wrażliwości na potrzeby wokół nich. Zobacz pracę Angeliki z: etapu 1, etapu 2, etapu 3.

II miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 300 zł otrzymała ZUZANNA PALION. Komisja doceniła jej pracę za ambitny i dobrze określony pomysł na działalność szkoły, za odwagę w wypuszczaniu swoich studentów na głębokie wody najprawdziwszych negocjacji i dostrzeżenie, że samo to może być dla nich świetną nagrodą, za pokazanie różnych ścieżek – od polityki, przez biznes, po działalność społeczną – jakimi mogą pójść liderzy. Zobacz pracę Zuzi z: etapu 1, etapu 2, etapu 3.

III miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 200 zł otrzymał SEMKO STACHURA. Komisja doceniła jego pracę za dostrzeżenie wielu aspektów pracy dziennikarza i co za tym idzie – zwrócenie uwagi na wiele elementów podczas rozmowy kwalifikacyjnej, za praktyczne pomysły na zajęcia, za uczynienie z jesieni wiosny podczas szkolnego eventu, za pokazanie w jak różnych kierunkach mogą pójść absolwenci szkoły. Zobacz pracę Semko z: etapu 1, etapu 2, etapu 3.

Bez względu na to, czy zajęliście jedno z trzech czołowych miejsc czy nie, wszyscy możecie być z siebie dumni i zasługujecie na wielką pochwałę. Nie tylko wysunęliście pomysły, ale pokazaliście też, że macie plan jak je dalej realizować i czym mogą zaowocować. Potraficie powiedzieć, jakie jeszcze swoje umiejętności udoskonaliliście, biorąc udział w konkursie? :) Bo że tak się stało – nie mam najmniejszych wątpliwości.

SPECJALNE WYRÓŻNIENIA OTRZYMUJĄ:

  • Weronika Babicz - za połączenie wielu wszechstronnych umiejętności (muzycznych, aktorskich, akrobatycznych) pod szyldem iście paradnego klowna, za stworzenie zajęć – jak te z tresurą zwierząt – które są autentycznym wyzwaniem dla uczestników, za dostrzeżenie słabości – takich, które można pokonać
  • Zuzanna Bodek - za umiejętność dostrzeżenia naprawdę szerokich możliwości zastosowania talentu plastycznego - zarówno w misji szkoły, jak i w ścieżkach karier absolwentów, za fikuśne i celne zarazem nazwy dla szkolnych pracowni, dzięki którym uczeń może spodziewać się zajęć tak bomb(k)owych jak zajęcia „Gadżet”
  • Natalia Bożek - za dostrzeżenie luki rynkowej i skierowanie oferty szkoły do uczniów z małych miejscowości, za poradzenie sobie z ocenianiem bez ocen i wiarę w pasję adeptów szkoły, za nakreślenie bardzo różnorodnych dróg, którymi będą kroczyć absolwenci, za dostrzeganie pola do popisu nawet w smażeniu jajek
  • Katarzyna Buczak – za bardzo profesjonalne określenie umiejętności doskonalonych w szkole i metod, według jakich to się odbywa, za wskazanie w jak wielu różnorodnych dziedzinach przydaje się logiczne myślenie, za przygotowanie oferty szkolnej dostosowanej do potrzeb uczniów, wiemy o tym już nawet na podstawie testu kwalifikacyjnego
  • Ana Jakovljević – za czerpanie inspiracji dla misji szkoły ze świata wokół nas, dzięki czemu studenci stawiani są przed genialnie prostymi i ambitnymi zarazem wyzwaniami, za dostrzeżenie wagi praktyki i uczenia się na błędach, za wiarę w kreatywność uczniów i wskazanie cech charakteru, które rozwinęli absolwenci
  • Anastazja Jankiewicz - za uzasadnione odwołaniami do rzeczywistości wokół nas spostrzeżenie w jak wielu dziedzinach korzystamy z kreatywności, za przygotowanie konsekwentnej z tym spostrzeżeniem oferty szkoły, za bardzo obrazowe zaprojektowanie karier absolwentów, i co więcej – ich różnorodność
  • Grzegorz Jędrzejczak - za sprytną strategię prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, za drobiazgowo opracowany i niebanalny system nagród, za szczególnie pomysłowo dobrane grono pedagogiczne i bogatą ofertę zajęć, za wszechstronnie pomyślane kariery absolwentów, których praca okazuje się też bardzo praktyczna
  • Ola Kamińska - za umiejętność połączenia kilku talentów w jednej osobie, za wskazanie, że uczeń też powinien wiedzieć, jakie ma oczekiwania wobec szkoły, za pomysł na śpiewające lekcje, które – jak się spodziewamy – uczniowie będą zaliczać równie śpiewająco, za pokonywanie słabości, które uczniowie mają wręcz wpisane w swoje nazwiska
  • Matylda Kubiak - za to, że szkoła przypisuje tak dużą wagę rozwijaniu mocnych stron swoich uczniów, za spostrzeżenie, że najlepszą nagrodą może być pochwalenie się swoim talentem przed światem, za uświadomienie nam, że nawet świetni w swoich dziedzinach absolwenci mogą czerpać radość z pracy pro publico bono
  • Wiktor Mikosza – za ściśle określony i niezwykle pożyteczny społecznie profil szkoły, za konsekwentnie podążające za nim myślenie o zajęciach, o nauczycielach czy o wydarzeniach nadzwyczajnych (evencie), co – jak się przekonujemy – owocuje wyborem niełatwych, ale godnych podziwu dróg, jakimi idą absolwenci tej szkoły
  • Ewa Myszczyszyn - za odkrycie luki rynkowej i z myślą o niej zaprojektowanie oferty szkoły, za pożyteczność tego pomysłu, za dojrzałe podejście w rekrutacji studentów, za trafny dobór zajęć, za pokazanie jak dużo nauczyli się absolwenci tej szkoły i że ma to zastosowanie nie tylko w opiece nad starszymi osobami
  • Oliwia Prusek - za bardzo indywidualne podejście do potrzeb studentów, za ambicję – chęć pracy z ludźmi, którzy niekoniecznie są w stanie opłacić naukę, za szerokie spojrzenie na sztukę – połączenie tańca ze sztukami plastycznymi, za pełne prawdziwej dramaturgii losy absolwentów szkoły
  • Joanna Radoła - za dostrzeganie talentów tam, gdzie inni ich nie widzą, za okazanie empatii (w postaci szynki) wobec zestresowanych kandydatów do szkoły, za drobiazgowo opisane zajęcia i system oceniania, za ogromną dawkę wiary w swoich absolwentów – to się zdarza tylko w szkołach najlepszych
  • Maria Sikorska – za wesoło rozbujany niczym hamak pomysł wyrzucenia ławek ze szkoły, za pomysłowy – wpisujący się w koncepcję szkoły – egzamin wstępny, za niekaranie uczniowskich błędów, tylko pokazywanie jak się na nich uczyć, za pokazanie jak przemiany przeszli uczniowie tej szkoły
  • Monika Skowrońska - za precyzyjnie określony profil szkoły i jednoczesne dostrzeżenie szerokich zastosowań sztuki szycia, za wiedzę, do kogo trafić w poszukiwaniach kandydatów, za ciągłe czuwanie nad postępami uczniów i nieograniczanie się do suchych i niewiele mówiących ocen
  • Ewa Sznober - za wyposażenie ludzi sztuki również w umiejętności zarządzania swoją karierą, za pomaganie tym studentom, którzy akurat uzyskali gorszy wynik, za pokazanie, że z każdej sytuacji – nawet odgrywania stołu – można wyciągnąć dla siebie lekcję
  • Patryk Wołoszczuk - za dostrzeżenie tego, że umiejętności muzyczne czy plastyczne nie muszą być domeną wyłącznie specjalistów, za pokazanie, że to chęci są podstawą wszelkiego rozwoju, za pokazanie nie tylko zawodów, w jakich pracują absolwenci, ale również umiejętności, które zdobyli
  • Natalia Zoń - za docenienie pasji u każdego studenta, za sprytną próbę rozszyfrowania kandydatów podczas rozmowy wstępnej, za połączenie zajęć teoretycznych – ogólnorozwojowych z praktycznymi, za elastyczność w ocenianiu, za pokazanie, jakie słabości musieli pokonać absolwenci, by osiągnąć swoje sukcesy

Wszystkim głosującym i komentującym również składamy podziękowania. Wasze punkty i komentarze działały na nas wszystkich mobilizująco.

wykrzyknik icon Zobacz: Regulamin Konkursu / Nagrody  / Etap 1 / Etap 2 / Etap 3

wykrzyknik icon Zapraszamy na Forum EUD, gdzie utworzony został specjalny pokój poświęcony Konkursowi. KLIKNIJ!