Konkurs "Fabryka czekolady" - werdykt

Konkurs CZEKOLADOWY KONKURS "FABRYKA CZEKOLADY" DOBIEGŁ KOŃCA!

Przez ostatnich kilka tygodni nasi Czekoladowi Researcherzy, na zlecienie dużego przedsiębiorstwa produkującego różne rodzaje czekolad i czekoladek, pracowali nad projektem nowego czekoladowego smakołyku. Przeprowadzili badanie rynku, opracowali wyniki. Następnie, odwołując się do wyników badań, przygotowali projekt nowego produktu, zawierający jego nazwę i szczegółowy opis oraz graficzną prezentację słodyczy w formie plakatu reklamującego.

Teraz nadszedł czas oceny prac i nagrodzenia najciekawszych projektów. Przyznaliśmy tytuły Pierwszego, Drugiego i Trzeciego Czekoladowego Researchera. Wybór był bardzo trudny, bowiem wszystkie prace bardzo nam się podobały. Oto Laureaci konkursu:

I miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 500 zł otrzymał KAMIL KURAJEW. Komisja doceniła młodego researchera za bardzo szczegółową ankietę, za dotarcie do bardzo dużej grupy respondentów i ciekawą analizę wyników badania z uwzględnieniem trzech obszarów - smaku, wyglądu i nawyków - oraz za wymyślenie niesamowitego produktu "Czeko(czoko)-warcaby", a dodatkowo za dużą aktywność na forum i w galerii prac. Zobacz prace Kamila z: etapu 2, etapu 3.

II miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 300 zł otrzymała MAGDALENA PISZCZATOWSKA. Komisja doceniła Magdą za przeprowadzenie badania rynku wśród bardzo dużej grupy respondentów i atrakcyjną prezentację wyników oraz za przygotowanie profesjonalnego projektu „Czekolady rodzinnej” łączącej potrzeby konsumentów w różnym wieku i nieszkodliwej dla zębów, a dodatkowo za zdecydowaną aktywność na forum i w galerii prac. Zobacz pracę Magdy z: etapu 2, etapu 3.

III miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 200 zł otrzymała WIKTORIA CHEMSKA. Komisja doceniła Wiktorię za dokładne przygotowanie ankiety, bardzo kolorowe i profesjonalne opracowanie wyników badania rynku oraz za wystrzałowy pomysł czekoladek Czeko Czeko Boom! i piękny plakat promujący nowy produkt. Zobacz prace Wiktorii z: etapu 2, etapu 3.

Komisja postanowiła przyznać wyróżnienie oraz nagrodę rzeczową - książkę „Mikroekonomia w komiksie” MAGDALENIE PIOTROWICZ. Komisja doceniła Magdę za opracowanie bardzo szczegółowej metody zbierania danych wraz z procedurą rozmowy z respondentami, za interesującą prezentację wyników z wykorzystaniem wielu atrakcyjnych wykresów, a także za szczegółowy opis nowego produktu KokoCzao i smakowity plakat. Zobacz prace Magdaleny z: etapu 2, etapu 3.

SPECJALNE WYRÓŻNIENIA OTRZYMUJĄ RÓWNIEŻ:

  • Magda Ahmed za pomysłowe wykorzystanie informacji, że respondenci najbardziej lubią czekoladę z orzechami i na jej podstawie stworzenie produktu o intrygującej nazwie LOL I POP oraz przygotowanie uroczego plakatu reklamowego.
  • Jan Bilwin za przeprowadzenie badania rynku na zlecenie fabryki czekolady KAKAOWIEC, które umożliwiło zebranie informacji na temat gustów respondentów związanych nie tylko z czekoladą, ale także innymi obszarami jak muzyka czy ulubiona kuchnia oraz za przedstawienie ciekawej propozycji Niebiańskiej przyjemności.
  • Weronika Cecot za przygotowanie obszernej ankiety badającej preferencje klientów i przejrzyste przedstawienie wyników, a przede wszystkim za opracowanie szczegółowego opisu "polecanego przez dzieci" Czekoladowego Raju.
  • Aleksandra Czech za przygotowanie bardzo precyzyjnych pytań w ankiecie i prośbę o jej ocenę, za przejrzystą prezentację wyników z wykorzystaniem najróżniejszych typów wykresów oraz za bardzo ciekawy pomysł połączenia w nowym produkcie dwóch smakołyków - żelek i czekolady – w postaci Żelkolady.
  • Aleksandra Grudzień za wymyślenie szczegółowych pytań, które pomogły w przygotowaniu projektu nowego produktu, za profesjonalną prezentację wyników, a przede wszystkim za stworzenie CzekoLizaków w oparciu o wyniki badania rynku.
  • Izabela Hajdukiewicz za pomysł i odwagę, żeby przeprowadzić badanie rynku wśród uczniów i studentów, za ciekawą i kolorową analizę wyników dwóch grup respondentów oraz za wymyślenie ciekawej propozycji produktu i radosnego plakatu, który na pewno zachęci aktywnych odbiorców do zakupu Luncholady, a dodatkowo za przebojową aktywność w galerii prac i na forum.
  • Szymon Knapiński za ciekawe pytania o charakterze ekonomicznym dotyczące wydatków na słodycze, za kolorową prezentację wyników, przede wszystkim za wyjątkowy pomysł "Czekolady na okrągło" i intrygujący plakat, a dodatkowo za ciekawe wypowiedzi na forum i w galerii prac. Niech moc będzie z Tobą!
  • Kinga Kusiak za duże zaangażowanie w przygotowanie konkursowych zadań, za szczegółową ankietę dla "miłośników czekolady", interesującą prezentację wyników i zgodny z oczekiwaniami klientów pomysł na nowy produkt - Chocopolis - z prawdziwie owocowym, naturalnym nadzieniem - na pewno skusi łakomczuchów.
  • Kornel Natoński za wymyślenie ciekawych pytań i zebranie dużej liczby odpowiedzi, za fajną propozycję trzech wersji smakołyków The Öreo bite - Clasic, Nuts i Wild citrus, a także za profesjonalnie wykonany plakat.
  • Kinga Niemiec za przygotowanie różnorodnych pytań, szczególnie tych związanych z promocją czekolady, za ciekawą analizę wyników oraz za Chmurkę przyjemności - nowy produkt na smutki, pogaduchy i imprezę, a dodatkowo za udział w dyskusjach na forum i w galerii prac.
  • Ryszard Niziński za opracowanie ciekawej ankiety i przeprowadzenie profesjonalnej analizy wyników, a przede wszystkim za bardzo pomysłowy projekt nowego produktu - niebezpiecznie wciągającej czekolady Spoko-Chocko i wiejący grozą plakat.
  • Mateusz Pasternak za przygotowanie szczegółowych pytań dotyczących danych respondentów, za przeprowadzenie badania wśród dużej liczby osób i profesjonalne opracowanie wyników oraz za truskawkowy projekt Czekoladek Truskaladek na długo zaspokajających "ochotę zjedzenia czegoś słodkiego".
  • Paweł Piluch za pomysłowe przygotowanie kwestionariusza i mnóstwo opcji wyboru ulubionego nadzienia, za elegancką prezentację wyników badania rynku oraz za projekt praktycznej Czekolady Uczniowskiej, która powinna znaleźć się we wszystkich uczniowskich tornistrach.
  • Julia Ratajczak za dużą inwencję w wymyślaniu pytań i opcji odpowiedzi podczas tworzenia ankiety, za przejrzystą i kolorową formę przedstawienia rezultatów badania rynku oraz za stworzenie oryginalnej czekolady dla aniołków i diabełków - czekolady Mniam mniam.
  • Maciej Rzeszowski za przygotowanie ciekawej ankiety i przeprowadzenie badania rynku wśród bardzo licznej grupy respondentów, zarówno dzieci, jak i dorosłych, za opracowanie i ciekawą prezentacje wyników z uwzględnieniem różnic między dziećmi i dorosłymi, a także za propozycję oryginalnych Patyczaków o fantazyjnych nadzieniach.
  • Dominika Sikorska za opracowanie kolorowej ankiety i przeprowadzenie badania rynku wśród dorosłych klientów fabryki czekolady, za przejrzystą prezentację wyników i przede wszystkim za świetną propozycje nowego produktu o nazwie ChocoPizza, w którym możliwe jest połączenie różnych zachcianek klientów.
  • Filip Siwiński za szczegółowe opracowanie pytań i pomysłowość przy tworzeniu opcji wyboru ulubionego nadzienia, za klasyczną i bardzo elegancką formę przedstawienia wyników oraz za projekt czekoladki Choco i zwrócenie uwagi na ekologiczne opakowania produktu.
  • Andrzej Sołtysik za przygotowanie szczegółowej ankiety, w której respondenci zostali odarci ze wszystkich tajemnic (łącznie z liczbą rodzeństwa), za profesjonalną i jednocześnie zabawną prezentację wyników badania rynku oraz za plakat i bardzo smakowity opis batonika Carmelini, a dodatkowo za aktywność na forum i w galerii prac.
  • Dagmara Suwińska za przygotowanie ciekawej i precyzyjnej ankiety, za profesjonalne i przejrzyste przedstawienie wyników, a także wymyślenie nowego produktu trafiającego w gusta klientów - Paradise Choco i jego kolorowego opakowania.
  • Piotr Wawrzkowicz za opracowanie interesującej ankiety szeroko badającej obszar promocji słodyczy, za przejrzyste opisanie rezultatów badania, a przede wszystkim za wyjątkowy, własnoręcznie przygotowany koronkowy plakat reklamujący czekoladki o niebiańskiej nazwie Klarusia.
  • Kamil Wojnicz za stworzenie ciekawej ankiety, za przejrzystą analizę wyników badania rynku z uwzględnieniem podziału na dwie grupy - kobiety i mężczyzn, a także za wymyślenie oryginalnej Sernikolady w "misiowym" stylu i za nietypowy plakat portretowo - reklamowy.
  • Mateusz Zawileński za wymyślenie interesujących pytań dotyczących promocji gminy, za profesjonalną i atrakcyjną prezentację wyników badania rynku, za pomysłowy projekt „Truskawkowej słodyczy” i kalendarzowy gratis oraz za konsekwentną promocję gminy Krzyż Wielkopolski.
  • Mateusz Zieliński za przygotowanie ankiety z profesjonalnym wstępem, z którego respondenci dowiadywali się nawet o przewidywanym czasie wypełnienia kwestionariusza, za klarowne przestawienie rezultatów badania rynku i wniosków oraz za projekt żelkowych kotków o uroczej nazwie CzokoPsotki.
  • Marcin Zwierzyński za przygotowanie na zlecenie Fabryki Czekoladowe El Dorado praktycznej ankiety, za przejrzyste opracowanie wyników badania rynku, a przede wszystkim za wymyślenie projektu i stworzenie smakowitego opisu batonika Sztabka, przenoszącego czekoladowych łakomczuchów w świat przygody.
  • Adam Żmuda za opracowanie ciekawej ankiety i przeprowadzenie badania w dwóch grupach - wśród uczniów i wśród harcerzy, za przejrzyste przedstawienie wyników oraz za dziki projekt „Czekolady harcerskiej”, która sprawia, że świat staje się lepszy.

Drodzy, bez względu na to, czy zajęliście jedno z trzech czołowych miejsc czy nie, wszyscy możecie być z siebie dumni i zasługujecie na wielką pochwałę! Dziękujemy Wam za ostatnie kilka tygodni dobrej zabawy. Wszystkim głosującym i komentującym również składamy podziękowania. Wasze punkty i komentarze działały na nas wszystkich mobilizująco :)

Nagrody dla laureatów oraz dyplomy dla wyróżnionych Uczestników konkursu prześlemy pocztą.

wykrzyknik icon Zobacz: Regulamin Konkursu / Etap 1 / Etap 2 / Etap 3

wykrzyknik icon Zapraszamy na Forum EUD, gdzie utworzony został specjalny pokój poświęcony Konkursowi.

 

Loga organizatorów

PARTNER GŁÓWNY EUD

Narodowy Bank Polski