Konkurs EUD "Przedstawiciel handlowy"

Konkurs EUD

7 marca br. odbyły się spotkania z zagranicznymi klientami, do których nasi Przedstawiciele Handlowi długo się przygotowywali. W ciągu kilku tygodni zdołali poznać obcą kulturę, opracować różne warianty oferty handlowej i szczegółowo zaplanować spotkania z kontrahentami.

W oczekiwaniu na kontakt ze strony klientów, przyznaliśmy tytuły Pierwszego, Drugiego i Trzeciego Mistrza Handlu Zagranicznego. Wybór był bardzo trudny, bowiem wszystkie prace bardzo nam się podobały. Oto Laureaci konkursu: 

I miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 500 zł otrzymał Szymon Florek. Komisja nagrodziła go za szczegółową prezentację wielu ciekawostek na temat kultury Indii, opracowanie najróżniejszych wariantów oferty i przygotowanie planu spotkania, podczas którego klient na pewno będzie się czuł w Polsce jak w domu! Szymku, wykonałeś naprawdę świetną robotę!

Zobacz prace z I etapu » 

II miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 300 zł otrzymał Tymon Pikuła. Komisja doceniła piękne kolorowe prezentacje doskonale oddające klimat Meksyku, za poznanie "kolców" w biznesie oraz za szczegółową analizę różnych warunków współpracy.

Zobacz prace z II etapu » 

III miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 200 zł otrzymała Aleksandra Tracichleb. Komisja przyznała jej nagrodę za dobre przygotowanie do negocjacji w amerykańskim stylu "contact is contract", za opracowanie nie tylko różnych wariantów oferty, ale i argumentacji mającej przekonać klienta oraz za pomysł zorganizowania dodatkowej wycieczki krajoznawczej.

Zobacz prace z III etapu » 

Specjalne wyróżnienia otrzymują również:

  • Weronika Antkiewicz (za rozpoznanie chińskiego rynku i nawiązanie relacji z klientem, ciekawy plan spotkania i pomysł oprowadzenia po fabryce. Oby klient zdecydował się przed 31 maja, do kiedy to ważna jest oferta Weroniki!)
  • Anna Król (za profesjonalizm i takt w negocjacjach z niemieckim kontrahentem, za przejrzystą prezentację warunków współpracy i ustalenie wszystkich kwestii (nawet ubioru!) z dużym wyprzedzeniem)
  • Jerzy Muszyński (za dbałość, by nie wprowadzić chińskiego klienta w zakłopotanie, za wprowadzenie wersji lux produktu oraz za przemyślenie nawet takich szczegółów, jak wręczenie prezentu)
  • Mateusz Pawlik (za przygotowanie propozycji zarówno długoterminowej współpracy, jak i jednorazowego zamówienia, za bardzo szczegółowe kalkulacje i dokładną analizę, jak najlepiej zaprezentować produkt)

Jeszcze raz Wszystkim serdecznie gratulujemy i dziękujemy za wspólną zabawę!

wykrzyknik icon Zobacz: Regulamin Konkursu / Forum Konkursu / Etap 1 / Etap 2 / Etap 3