Konkurs edukacyjny "Szkoła Talentów"

Strona główna » Konkurs edukacyjny "Szkoła Talentów"

Angelika Malerczyk

Szkoła Talentów:

NAZWA SZKOŁY: E=mc2 – Szkoła Harmonii i Fantazji Szkoła prowadzić będzie zintegrowane zajęcia rozwijające zarówno talenty muzyczne jak i zdolności matematyczno-fizyczne.

MISJA SZKOŁY: Albert Einstein zwykł mówić „Gdybym nie był fizykiem, byłbym muzykiem”. Celem naszej szkoły jest wdrożenie tzw. muzyki praktycznej, która w życiu codziennym pomaga myśleć ściśle i analitycznie, a jednocześnie twórczo i z wyobraźnią. Język muzyki jest uniwersalny i zrozumiały na całym świecie, dlatego pragniemy by był inspiracją dla rozwoju niemalże każdej dziedziny życia. Ponadto obcowanie z muzyką ma uczynić naszych uczniów wrażliwych na piękno, powodując że świat wydaje się ciekawszy, piękniejszy i bogatszy.

PROFIL UCZNIA SZKOŁY: Oferta szkoły adresowana jest do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych (7-14 lat) wykazujących zdolności muzyczne, zamieszkałych na terenie woj. śląskiego ew. województw sąsiednich. Osoby te w przyszłości niekoniecznie zostaną muzykami ale np. wspaniałymi inżynierami, architektami, konstruktorami, dla których konieczna będzie zdobyta zdolność abstrakcyjnego myślenia. Zajęcia naszej szkoły mają na celu pobudzanie rozwoju logicznego myślenia, zdolności kojarzenia pojęć, uczenie krytycznego wyciągania wniosków, rozwijanie myślenia ścisłego poprzez muzykę i formy z nią związane (a więc nie tylko dźwięk, ale słowo, taniec, ruch).

KAMPANIA REKLAMOWA: Kampania reklamowa powinna być oparta przede wszystkim o Internet, ponieważ tam najczęściej zaglądają adresaci naszej oferty. Oprócz założenia witryny internetowej z wykorzystaniem darmowych serwerów hostingowych i początkowo rejestracja adresu internetowego w bezpłatnej domenie, np. „art.pl”. Dodatkowo kampania reklamowa w Internecie powinna wykorzystywać portale społecznościowe np. Facebook, NaszaKlasa. Należy wykupić również serię reklam banerowych na najpopularniejszych polskich portalach np. Onet czy Wirtualna Polska Ponadto należałoby wydrukować odpowiedni materiały reklamowe: plakaty, ulotki i folder. Przeprowadzić należy akcję oplakatowania kilku większych miast regionu (Katowice, Bytom, Chorzów, Sosnowiec, Tychy, Mikołów, Jaworzno, Bielsko-Biała. Akcja reklamowa powinna również obejmować serię wystąpień przeprowadzonych w kilku większych szkołach muzycznych regionu (Katowice, Rybnik, Tychy, Jaworzno, Bytom), mających na celu zaprezentowanie oferty szkoły w postaci ciekawych zajęć z uczniami szkół. Przed otwarciem szkoły przewidziane są również drzwi otwarte, w trakcie których nasza kadra trenerów przeprowadzać będzie bezpłatne zajęcia pokazowe.

ROZMOWA KWALIFIKACYJNA: W trakcie rozmowy należy szczególną uwagę zwrócić na potencjał twórczy kandydata, na to jak podchodzi do swojego talentu muzycznego, na jego otwartość i zdolność do twórczego myślenia, rozmowa ta ma mieć mniej na celu selekcję kandydatów co bliższe ich poznanie i ukierunkowanie oferty zajęć. Można posłużyć się następującym zestawem pytań: 1. Narysuj swoje marzenie, 2. Zaśpiewaj piosenkę, która oddaje twoje emocje, 3. Czy lubisz rozwiązywać łamigłówki i zagadki? 4. Czy lubisz pracować w zespole, czy samodzielnie? 5. Jakie zwierzę mogłoby symbolizować twój charakter, opisz dlaczego? 6. W jaki sposób spędzasz wolny czas, jakie są twoje pasje? 7. Gdybyś musiał pojechać na bezludną wyspę co byś ze sobą zabrał? 8. Kim chcesz zostać w przyszłości?

« poprzednie  |   Galeria prac   |  następne »

Komentarze użytkowników

avatar

Autor: karolina_bodek , wysłano: 16.11.2011, 10:33

fajna praca

avatar

Autor: magdalena_buczak , wysłano: 16.11.2011, 09:09

bardzo fajny pomysł !!

avatar

Autor: zuzia_palion , wysłano: 15.11.2011, 18:23

Świetny pomysł z bezpłatnymi zajęciami pokazowymi ;) - Zuzia