Konkurs edukacyjny "Szkoła Talentów" - etap 3

Strona główna » Konkurs edukacyjny "Szkoła Talentów" - etap 3

Angelika Malerczyk

ABSOLWENT SZKOŁY 1

Imię absolwenta: Bartosz Aktywny

Jego przyszłość zawodowa: Gdy student ten przekroczył po raz pierwszy szkolną bramę, był bardzo nieśmiały; bał się przemówień i występów publicznych. Ucząc się gry na trąbce, niechętnie występował solo, ale bardzo lubił koncertować wspólnie z kolegami w szkolnym big bandzie. Podczas koncertu charytatywnego został poproszony o poprowadzenie głównego punktu programu. Na początku nie chciał, lecz potem przezwyciężył swoją nieśmiałość i poprowadził koncert. Wszyscy byli zachwyceni. Najcenniejsza cecha jaką zdobył podczas kształcenia w szkole "E=mc2" to umiejętność radzenia sobie ze stresem, a największa słabość jaką udało mu się pokonać to nieśmiałość. Po zaangażowaniu się w organizację koncertu kontynuował współpracę jako wolontariusz w hospicjum. Bartosz marzy o karierze polityka, który chce zmienić świat na lepsze, a ja wierzę, że mu się to uda.

ABSOLWENT SZKOŁY 2

Imię absolwenta: Filip Zakręcony

Jego przyszłość zawodowa: Podczas nauki w "E=mc2" student ten najbardziej rozwinął w sobie kreatywność. Mimo iż nie uczył się najlepiej, aż dwa razy dostał tytuł "Debeściaka roku". Pomogły mu w tym zajęcia pomysłowości twórczej; jego prace zachwycały całą szkołę. Wziął sobie do serca słowa Alberta Einsteina, że "Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" i był prymusem na lekcjach abstrakcji, fantazji, pomysłowości i fizyki praktycznej. Filip był też z zamiłowania ekologiem: gdyby nie grał na swoim ulubionym kontrabasie, to pewnie zrobiłby sobie instrument z zużytych opakowań po butelkach. Można też powiedzieć, że dzięki muzyce stał się bardziej wrażliwy na otaczającą go przyrodę, którą chciałby chronić. Podczas nauki w szkole wszyscy twierdzili, że Filip zostanie sławnym wynalazcą lub naukowcem.

ABSOLWENT SZKOŁY 3

Imię absolwenta: Katarzyna Harmonijna

Jego przyszłość zawodowa: Gdy przyszła do szkoły "E=mc2" uwielbiała matematykę i liczby, podczas nauki gry na gitarze z czasem odkryła, że nuty są ciekawsze niż cyfry. Na zajęciach muzycznych dostrzegła, że gama chromatyczna zdefiniowana jest poprzez proste równanie logarytmiczne, a podstawowe akordy są ułamkami skonstruowanymi z najmniejszych liczb. Zaczęła więc komponować; najpierw do szuflady, lecz z czasem odważyła się zagrać swoje utwory podczas jednego z koncertów. Okazało się, że to był strzał w dziesiątkę, utwory były bardzo rytmiczne i poukładane, ale przy tym cechowała je ogromna fantazja. Teraz Katarzyna wierzy, że uda jej się wydać swoją płytę i znajdzie grono wiernych słuchaczy swojej muzyki.

« poprzednie  |   Galeria prac   |  następne »

Komentarze użytkowników

avatar

Autor: polow_p , wysłano: 4.12.2011, 22:17

nie jest źle

avatar

Autor: angelika_malerczyk , wysłano: 3.12.2011, 21:48

dzięki wszystkim

avatar

Autor: monika_skowronska , wysłano: 3.12.2011, 11:09

Opisałaś wszystko bardzo dokładnie . Bardzo ciekawa praca . Przed twoimi uczniami świetlana przyszłość .Fajnie że Bartosz marzy o karierze politycznej może zrobi coś dobrego dla kraju . Gratuluję pomysłu .

avatar

Autor: oliwia_prusek , wysłano: 2.12.2011, 15:30

Ciekawie napisane :D

avatar

Autor: semko_stachura1 , wysłano: 2.12.2011, 15:21

Wiedziałem, że z Twojej szkoły wyjdą nie byle jacy absolwenci. Szokda, że nauczyciele matematyki nie mają obowiązku chodzenia do Twojej szkoły. Pewnie wtedy każdy umiałby matematykę śpiewająco, hi,hi.Punkty dla Ciebie;D

avatar

Autor: zuzia_palion , wysłano: 1.12.2011, 21:25

Bardzo ciekawie wszystko opisałaś! Liczę, że prognozy karier dla absolwentów twojej szkoły się spełnią ;)

avatar

Autor: oliwia_prusek , wysłano: 1.12.2011, 15:56

Fajna praca Angeliko :) .