Program zajęć dla dzieci, XXIV edycja, Katowice drukuj

GdańskWrocławPoznańBiałystokWarszawa

Zobacz miejsce zajęć »

Spotkanie 1. Młody kierownik projektu

Termin spotkania: 8 marca 2021 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Zobacz miejsce spotkania

Wykład:
Projekty wokół nas. Cykl życia projektu. Metody planowania projektu.

 

Spotkanie 2. Talent autoprezentacji

Termin spotkania: 22 marca 2021 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Zobacz miejsce spotkania

Wykład:
W jaki sposób skutecznie zaprezentować własną osobę? Co to jest język ciała? Jak przekonać innych do siebie? Jak mówić, aby ludzie nam wierzyli?

 

Spotkanie 3. Współpraca przedsiębiorstw

Termin spotkania: 12 kwietnia 2021 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Zobacz miejsce spotkania

Wykład:
Dlaczego przedsiębiorstwa współpracują ze sobą? Kiedy firmy zdecydują się na współpracę? Jaką formę kooperacji wybrać? Spać z wrogiem – kooperencja – konieczność współczesnego świata. Doświadczenia przedsiębiorstw polskich w zakresie kooperacji i kooperencji.

 

Spotkanie 4. Rekiny biznesu

Termin spotkania: 26 kwietnia 2021 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Zobacz miejsce spotkania

Wykład:
Od czego zależy sukces w biznesie? Czy przedsiębiorczości można się nauczyć, czy też przedsiębiorcą trzeba się urodzić? Jakie cechy ułatwiają odniesienie sukcesu biznesowego? Czy każdy może zostać biznesmenem?

 

Spotkanie 5. Pomiar dobrobytu gospodarczego i społecznego

Termin spotkania: 10 maja 2021 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Zobacz miejsce spotkania

Wykład:
Produkt gospodarki a dobrobyt obywateli. Mierniki efektów działalności gospodarczej. Wpływ wyników działalności gospodarczej na dobrobyt społeczny i poszczególnych obywateli.

 

Spotkanie 6. Tworzenie produktu turystycznego

Termin spotkania: 24 maja 2021 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Zobacz miejsce spotkania

Wykład:
Co to jest turystyka i od kiedy się ona rozwija? Czym jest potencjał turystyczny i jak mu daleko do produktu? Kto tworzy produkt turystyczny? Czy można rozwijać produkt turystyczny nie mając walorów turystycznych? Filary produktu turystycznego: miejsce, ludzie i promocja.