Obszar tematyczny: Ekonomia w domu
Temat: Podejmowanie decyzji konsumenckich przez dzieci

Rynek młodego konsumenta w Polsce – z perspektywy rodziny i procesu wychowania. Rodzinne uwarunkowania kształtowania się potrzeb konsumenckich u dzieci i młodzieży. Postawy i zachowania młodych polskich konsumentów – tendencje i kierunki zmian. Psychologiczne aspekty podejmowania decyzji konsumenckich przez dzieci i młodzież.

Materiały z wykładów

Loga organizatorów

Polecamy artykuły

Jak nauczyć dziecko oszczędzania. Kilka praktycznych i skutecznych sposobów., Monika Rosmanowska, Dziennik "Metro"

Finansowej niezależności i gospodarowania nawet niewielkimi kwotami warto uczyć już najmłodszych. Jak to zrobić i kiedy zacząć - radzi Bartosz Majewski ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

"Prysznic emocji" - dlaczego dzieci nudzą się w szkole?, Marzena Żylińska, Tygodnik "Polityka"

Rozmowa z neurobiologiem Geraldem Hütherem, profesorem Uniwersytetu w Getyndze, o tym, dlaczego dzieci nudzą się w szkole i co zrobić, żeby mogły rzeczywiście czegoś się tam nauczyć.

zobacz więcej »

Polecane książki

Pieniądze nie rosną na drzewach, Paul Mason i Mike Gordon

„Jeśli chcemy pojechać dokądś autobusem, kupić sobie napój, iść do kina albo zrobić jedną z tysięcy zwykłych rzeczy – czego potrzebujemy?...

zobacz więcej »