Konkurs Świąteczny "Spółka Mikołaj" - wyniki

Mikołaj

Mikołajowi Zawodnicy!

Gratulacje! Dzięki udziałowi w świąteczno-noworocznym konkursie Wasze cv wzbogaciło się o staż w aż trzech działach wielkiej organizacji o globalnym zasięgu i rozpoznawalnej jak świat długi i szeroki marce. Dzięki Wam Mikołaj właśnie regeneruje siły na zasłużonym urlopie (miejsce jest owiane tajemnicą) i dlatego poprosił nas o podsumowanie Waszych dokonań.
To był trudny konkurs! Trzeba było przygotować prezentację i zadbać w niej nie tylko o dobre pomysły, ale też dobranie odpowiedniej formy graficznej – przykuwającej uwagę i czytelnej dla odbiorców. W kolejnych etapach trzeba było szukać informacji, mając przy tym na uwadze, że niekoniecznie pierwsze wyniki, jakie poda wyszukiwarka najlepiej spełniają nasze oczekiwania. Co więcej, niektóre informacje są bardziej, inne mniej wiarygodne. Przydawała się więc sztuka wyboru informacji najwłaściwszych, by z nich dopiero stworzyć autorskie podsumowanie, prognozę, plan aktywności urlopowych lub zestawienie cen. Nie wszyscy Uczestnicy, którzy wystartowali w konkursie dotarli z nami do ostatniego etapu – tytuły Pierwszego, Drugiego i Trzeciego Pomocnika Mikołaja wybraliśmy spośród ośmiorga najwierniejszych z wiernych Konkursowiczów. Wybór był arcytrudny, bo wszystkie prace stały na wysokim poziomie.

Oto trzy pierwsze miejsca:

I miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 500 zł otrzymał JAKUB ADWENTOWSKI.
Nadał poradnikowi bardzo wysmakowaną formę, barwnie przedstawił w nim problemy poszczególnych osób oraz równie pomysłowo, co barwnie zaproponował, co z prezentami robić. Swoje prognozy na Gwiazdkę 2012 poparł konkretnymi przemyśleniami i własnymi obserwacjami, wreszcie w przemawiający do zmysłów sposób polecił Mikołajowi japońskie łaźnie oraz atrakcje tunezyjskiej pustyni. Trudny, ale bardzo przyjemny wybór dla Mikołaja.
Zobacz pracę Kuby z: etapu 1, etapu 2, etapu 3.

II miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 300 zł otrzymał GRZEGORZ JĘDRZEJCZAK.
Pomysłów na to, co zrobić z prezentami miał więcej, niż konkurs dawał możliwości, dlatego niektórzy z bohaterów poradnika Grzegorza mogą wśród dostarczonych przez niego pomysłów przebierać. W podsumowaniu roku podrzucił nam do wyboru do koloru a to książki, a to gry – co kogo bardziej interesuje. Co więcej, nie bał się formułować dla kilku branż także swych prognoz. Postanowił wziąć pod uwagę budżet Mikołaja i przygotował mu dwie wersje wyjazdu: ekonomiczną i rozrzutną.
Zobacz pracę Grzegorza z: etapu 1, etapu 2, etapu 3.

III miejsce oraz nagrodę – bon zakupowy o wartości 200 zł otrzymał JAKUB STĘPNIOWSKI
.
Rady z poradnika Jakuba są treściwe i rzeczowe; to prezentacja dla ludzi zabieganych. Aż trafiamy na ostatnią radę – ta wytrąci każdego z jego zabiegania: „spróbuj przekonać się do prezentu, nawet jeśli o nim nie marzyłeś” – czytamy i już wiemy, że nie zawsze musi chodzić o zmianę prezentu, czasem można zmienić też siebie. Jakub pokazał się też jako ekspert w dziedzinie szeroko pojętej elektroniki – wie co w ub. roku cieszyło małych, a co dużych. A nawet tych najmniejszych. Tak zareklamował uroki Francji i Polski, że naprawdę trzeba być samym Mikołajem, by umieć teraz wśród nich wybrać.
Zobacz pracę Jakuba z: etapu 1, etapu 2, etapu 3.

Komisja postanowiła dodatkowo nagrodzić bonami zakupowymi o wartości 100 zł:

EWĘ KAŹMIERSKĄ
W poradniku zaproponowała bardzo konstruktywne rozwiązania i całość opracowała w myśl zasady, że elegancja tkwi w prostocie. W efekcie dostajemy poradnik estetyczny i wygodny. Na widok tak wyczerpującej analizy rynku motoryzacyjnego, jaką sporządziła Ewa klaksony wszystkich aut dokoła zawyły z zachwytu przed ekspertką od czterech kółek. I mimo, że do Chin czy Urugwaju Mikołaj samochodem nie dotrze, Ewa poradziła sobie z zaplanowaniem wizyty również w tych dalekich krajach.

ZUZIĘ PALION
Poradnik Zuzi jest bardzo komunikatywny: nie tylko opowiada perypetie pechowo obdarowanych osób, ale również zwraca się do nas bezpośrednio, co w takiej sytuacji zrobić. I nawet gdyby trafił w ręce nie umiejącego jeszcze czytać malca, ten i tak – z obrazków pojąłby w mig sens pomysłów. Zuzia skonfrontowała własne obserwacje z wypowiedziami sprzedawców, by wydać werdykt podsumowujący ubiegły rok i – mimo, że ryzyko takich przewidywań duże – odważyła się dokonać prognozy na przyszły rok odnośnie jednego zaledwie produktu. W Meksyku zaproponowała Mikołajowi tyle różnych atrakcji, że starczy mu ich na dwa urlopy regeneracyjne.

Bez względu na to, kto zajął jedno z trzech czołowych miejsc, chcemy byście wszyscy byli z siebie dumni. Każdy z Was zasługuje na osobne wyróżnienie. Naprawdę, świetne prace – zresztą sami przeczytajcie, co nam najbardziej zapadło w pamięci:

Ana Jakovljević
Patrzymy na zasępioną minę dziewczynki z poradnika Any, obok dziewczynki – sweter, strzałka, sukienka i już rozumiemy na czym polega pomysł: Ana świetnie dobrała proste a czytelne grafiki w swojej prezentacji. W II etapie nie tylko sporządziła imponującą erudycją czytelniczą listę bestsellerów ub. roku, ale też odważyła się wyczytać z czytelniczej szklanej kuli prognozę na przyszły rok. Mikołaja postanowiła zabrać do Moskwy lub na Krym. A pewnie – niech poćwiczy czytanie grażdanki:)

Jakub Szymański

Jakub zaproponował w swym poradniku tak dowcipną mieszankę charakterów, przypadków i nagromadzenia ironii losu, że mógłby startować z nim w maratonie kabaretowym. Na pewno dostałby jakąś nagrodę, a wtedy dzięki poradnikowi może nawet by wiedział, co nią zrobić. Podsumowując rok miniony w elektronice, nie zadowolił się podaniem jednego produktu – zbudował dla zwycięzców trzymiejscowe podium. Tak zareklamował uroki Polski, poznawanej z lądu, wody i powietrza, że ta – w licytacji na wypoczynkowe walory – ma szanse wygrać z ciepłą Majorką.

Marcin Żądło
W swym poradniku Marcin ze swadą snuje gawędę o rozczarowaniach, jakie gwiazdkowe prezenty sprawiły jego bohaterom. Ale nie martwimy się ich smutkiem zbyt długo, bo błyskawicznie otrzymujemy podsunięte rozwiązania tych sytuacji. Na wakacjach, w Hiszpanii lub na Dominikanie, które zaproponował Marcin, spracowany Mikołaj długo będzie myślał, czy Marcin lepiej zna się na rynku kosmetyków czy elektroniki, bo z równą biegłością wypowiedział się o obu.

Na zakończenie, jeszcze raz pragniemy podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie: autorom prac, jak i internautom uczestniczącym w głosowaniu. Mamy nadzieję, że dla wszystkich Was udział w konkursie był dobrą zabawą. Kolejny konkurs już wkrótce – śledźcie informacje na stronie aktualności EUD!

wykrzyknik icon Zapoznaj się z Regulaminem Konkursu / I etap / II etap / III etap

wykrzyknik icon Zapraszamy na Forum EUD, gdzie utworzony został specjalny pokój poświęcony Konkursowi. KLIKNIJ!

Loga organizatorów

PARTNER GŁÓWNY EUD

Narodowy Bank Polski