Konkurs "Aktywny obywatel" - Etap 2

Aktywny obywatel Etap 2 – Kampania reklamowa

Twój projekt będzie konkurował o finansowanie z wieloma innymi, dlatego musisz udowodnić, że to właśnie na Twój pomysł warto oddać głos i powierzyć Ci środki na jego realizację. W związku z tym warto opracować plan kampanii reklamowej w celu pozyskania głosów mieszkańców. Może być to prezentacja na maksimum 3 slajdy, zdjęcie własnoręcznie wykonanego plakatu lub opis kroków zaplanowanych w kampanii (w tym na przykład hasło reklamowe + krótki opis kampanii uwzględniający spotkania z mieszkańcami, stworzenie plakatu i ulotek itd.).

Wskazówka - opracowując kampanię pamiętaj o uzasadnieniu, dlaczego to Twój projekt warto sfinansować z pieniędzy publicznych, podkreślić grupę mieszkańców i mieszkanek, które skorzystają na tym, że projekt zostanie zrealizowany.

Poniżej przydatne strony o sposobach wykorzystywanych przez autorów pomysłów w poprzednich latach do reklamowania propozycji w budżetach partycypacyjnych w różnych miastach w naszym kraju: LINK 1LINK 2LINK 3.

Powodzenia

wykrzyknik icon Zobacz: Regulamin Konkursu / Etap 1

Loga organizatorów

PARTNER GŁÓWNY EUD

Narodowy Bank Polski