Archiwum, Program zajęć dla rodziców, VIII edycja, Warszawa

Spotkanie I. Jak rozbudzać kreatywność dziecka?

Termin spotkania: 4 października 2011 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Rozwój dziecka poprzez zajęcia fakultatywne. Praca własna, mentoring rodzica, współpraca z rówieśnikami. Rozwój a zabawa. Czy i jak można kształtować kreatywność dziecka.

Prowadzący: Katarzyna Lotkowska

Spotkanie II. Jak rozmawiać z dziećmi o pieniądzach?

Termin spotkania: 11 października 2011 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania


Prowadzący: Malwina Faliszewska, Małgorzata Romaniuk

Spotkanie III. O kryzysie tożsamości nastolatków - kolczyk w języku, fifka w kieszeni, a w głowie chaos

Termin spotkania: 25 października 2011 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Charakterystyka stadium dojrzewania z punktu widzenia psychologa rozwoju. Etapy rozwoju Ego wg Erika Eriksona. Kryzys tożsamości - społeczne, emocjonalne i behawioralne aspekty. Rozwój dziecka - zmiana roli rodzica. Wojna czy pokój.

Prowadzący: Małgorzata Ohme

Spotkanie IV. Jak wychować szczęśliwe dzieci - w dzisiejszych czasach

Termin spotkania: 8 listopada 2011 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Co w wychowaniu dzieci jest najważniejsze? Co to znaczy być dobrym rodzicem? Jak przekazać dziecku poczucie godności, radości i autonomii? Z czego wynikają niepowodzenia rodzicielskie? - analiza psychologiczna.

Prowadzący: Wojciech Eichelberger

Spotkanie V. Pokolenie Google

Termin spotkania: 22 listopada 2011 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Jak wychowywać w dobie internetu i otaczającej nas technologii. Szanse i zagrożenia stosowania nowoczesnych mediów dla rozwoju dziecka, nie tylko edukacyjnego. Czym jest pokolenie Google?

Prowadzący: dr Andrzej Wodecki

Spotkanie VI. Domowe poszukiwania filozoficzne - czy i jak filozofować z dziećmi?

Termin spotkania: 6 grudnia 2011 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Jaka jest specyfika refleksji filozoficznej? Czy jest ona możliwa już w wieku dziecięcym? Dialog filozoficzny z dziećmi - rozmowy o sensie życia, o sensie śmierci, o dobru, o złu. Czemu służy filozofowanie z dziećmi?

Prowadzący: prof. Maciej Bała

strona główna archiwum arrow