Konkurs "Aktywny obywatel" - Etap 2
Etap 2 – Kampania reklamowa
Twój projekt będzie konkurował o finansowanie z wieloma innymi, dlatego musisz udowodnić, że to właśnie na Twój pomysł warto oddać głos i powierzyć Ci środki na jego realizację. W związku z tym warto opracować plan kampanii reklamowej w celu pozyskania głosów mieszkańców. Może być to prezentacja na maksimum 3 slajdy, zdjęcie własnoręcznie wykonanego plakatu lub opis kroków zaplanowanych w kampanii (w tym na przykład hasło reklamowe + krótki opis kampanii uwzględniający spotkania z mieszkańcami, stworzenie plakatu i ulotek itd.).
Wskazówka - opracowując kampanię pamiętaj o uzasadnieniu, dlaczego to Twój projekt warto sfinansować z pieniędzy publicznych, podkreślić grupę mieszkańców i mieszkanek, które skorzystają na tym, że projekt zostanie zrealizowany.
Poniżej przydatne strony o sposobach wykorzystywanych przez autorów pomysłów w poprzednich latach do reklamowania propozycji w budżetach partycypacyjnych w różnych miastach w naszym kraju: LINK 1, LINK 2, LINK 3.
Powodzenia
Zobacz: Regulamin Konkursu / Etap 1