Archiwum, Program zajęć dla rodziców, XXVI edycja, Warszawa
Spotkanie I. Postawa tolerancji wobec własnych dzieci
Termin spotkania: 10 listopada 2020 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Formuła spotkania: stacjonarnie Zobacz miejsce spotkania
Jak nauczyć się tolerować odmienność, preferencje i wybory własnych dzieci? Wychowanie jako egzekwowanie przyjętych norm, wzorców postaw i zachowań - słuszne czy nie? Pomoc rodzica w rozwoju dziecka zgodnie z jego talentami.
Spotkanie II. Trudne wyzwania - trudne decyzje. O sztuce rozmowy
Termin spotkania: 17 listopada 2020 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Formuła spotkania: stacjonarnie Zobacz miejsce spotkania
Czy potrafimy rozmawiać na kontrowersyjne tematy, okazując uwagę i szacunek osobom mającym odmienne zdanie?
Studium przypadku.
Spotkanie III. Miniekonomia kieszonkowa
Termin spotkania: 24 listopada 2020 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Formuła spotkania: stacjonarnie Zobacz miejsce spotkania
Jak przysposobić dzieci do rozsądnego dysponowania pieniędzmi? Kształtowanie właściwej postawy dzieci wobec pieniędzy. Dawanie kieszonkowego jako działanie wychowawcze (nauka oszczędzania, inwestowania, zarządzania kapitałem). Czym powinno być uwarunkowane otrzymywanie kieszonkowego (warunki i powody dawania kieszonkowego)? Psychospołeczne następstwa posiadania/nieposiadania kieszonkowego.
Spotkanie IV. Miasto (niedalekiej) przyszłości
Termin spotkania: 1 grudnia 2020 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Formuła spotkania: stacjonarnie Zobacz miejsce spotkania
Spotkanie V. Edutainment, czyli kiedy zabawa staje się nauką?
Termin spotkania: 8 grudnia 2020 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Formuła spotkania: stacjonarnie Zobacz miejsce spotkania
Czy gry komputerowe to tylko strata czasu? Jak dobrze się bawić i uczyć jednocześnie, czyli kilka słów o edutainment. Światowe przykłady, polskie pomysły.
Spotkanie VI. Aktywność młodych w sieci
Termin spotkania: 15 grudnia 2020 r.
Czas spotkania: 18.00-19.30
Formuła spotkania: stacjonarnie Zobacz miejsce spotkania
Poziom świadomości i kompetencji w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych wśród najmłodszych użytkowników. Korzystanie z komputera i Internetu. Komunikacja i portale społecznościowe.