Obszar tematyczny: Ekonomia w domu
Temat: Miniekonomia kieszonkowa

Jak przysposobić dzieci do rozsądnego dysponowania pieniędzmi? Kształtowanie właściwej postawy dzieci wobec pieniędzy. Dawanie kieszonkowego jako działanie wychowawcze (nauka oszczędzania, inwestowania, zarządzania kapitałem). Czym powinno być uwarunkowane otrzymywanie kieszonkowego (warunki i powody dawania kieszonkowego)? Psychospołeczne następstwa posiadania/nieposiadania kieszonkowego.

Loga organizatorów

PARTNER GŁÓWNY EUD

Narodowy Bank Polski

Polecamy artykuły

Jak nauczyć dziecko oszczędzania. Kilka praktycznych i skutecznych sposobów., Monika Rosmanowska, Dziennik "Metro"

Finansowej niezależności i gospodarowania nawet niewielkimi kwotami warto uczyć już najmłodszych. Jak to zrobić i kiedy zacząć - radzi Bartosz Majewski ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

"Prysznic emocji" - dlaczego dzieci nudzą się w szkole?, Marzena Żylińska, Tygodnik "Polityka"

Rozmowa z neurobiologiem Geraldem Hütherem, profesorem Uniwersytetu w Getyndze, o tym, dlaczego dzieci nudzą się w szkole i co zrobić, żeby mogły rzeczywiście czegoś się tam nauczyć.

zobacz więcej »

Polecane książki

Pieniądze nie rosną na drzewach, Paul Mason i Mike Gordon

„Jeśli chcemy pojechać dokądś autobusem, kupić sobie napój, iść do kina albo zrobić jedną z tysięcy zwykłych rzeczy – czego potrzebujemy?...

zobacz więcej »