Archiwum, Program zajęć dla dzieci, I edycja, Warszawa

Spotkanie I. Rekiny biznesu

Termin spotkania: 1 kwietnia 2008 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Wykład: Postawy przedsiębiorcze
Od czego zależy sukces w biznesie? Czy przedsiębiorczości można się nauczyć, czy też przedsiębiorcą trzeba się urodzić? Jakie cechy ułatwiają odniesienie sukcesu biznesowego? Czy każdy może zostać biznesmenem?
Warsztaty: Mieć szefa czy też być swoim szefem

Prowadzący: prof. Piotr Wachowiak

Spotkanie II. Idealny lider grupy - to ja

Termin spotkania: 22 kwietnia 2008 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Wykład: Sztuka bycia liderem
Jak budować zespół? Jak motywować innych do działania? Władza szefa.
Warsztaty: Style kierowania

Prowadzący: dr hab. Rafał Mrówka

Spotkanie III. Czy istnieje czarodziejski młynek do pomnażania pieniędzy?

Termin spotkania: 5 maja 2008 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Wykład: Akcje na giełdzie
Po co i jak działa giełda? Dlaczego notowania się zmieniają? Jak na giełdzie zachowują się inwestorzy? Jakie stosują strategie i w jaki sposób podejmują decyzje?
Warsztaty: Mini-inwestor

Prowadzący: Bartosz Majewski, Przemysław Wasilewski

Spotkanie IV. Ekologiczny znaczy trendy

Termin spotkania: 27 maja 2008 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Wykład: Czy opłaca się być eko?
Czy opłaca się być eko? Czy można to policzyć i wykorzystać? Czy ekobiznes jest szansą dla Ciebie?
Warsztaty: Drugie życie puszki

Prowadzący: prof. Hanna Godlewska-Majkowska

Spotkanie V. Gimnastyka umysłu, czyli jak uczyć się szybciej i osiągać lepsze efekty

Termin spotkania: 3 czerwca 2008 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Wykład: Jak skutecznie zarządzać czasem przeznaczonym na naukę?
Jak skutecznie zarządzać czasem przeznaczonym na naukę? Wystarczy poznać strukturę własnego mózgu i świadomie wykorzystywać możliwości obydwu półkul mózgowych. Pomocne mogą być przy tym techniki zapamiętywania, szybkiego czytania, skutecznej koncentracji oraz tworzenia skojarzeń.
Warsztaty: Praktyczne zastosowanie technik skutecznego zapamiętywania

Prowadzący: dr Katarzyna Mikołajczyk

Spotkanie VI. Reklama a wywieranie wpływu

Termin spotkania: 17 czerwca 2008 r.
Czas spotkania: 18.30 - 20.00
Zobacz miejsce spotkania

Wykład: W jaki sposób przekonywać niezdecydowanych?
W jaki sposób przekonuje reklama? Podstawowe sposoby wywierania wpływu. Marketingowe mechanizmy przyciągania klientów.
Warsztaty: Tworzenie skutecznej reklamy

Prowadzący: dr Mikołaj Pindelski

strona główna archiwum arrow