Program zajęć dla rodziców, XXIV edycja, Katowice drukuj

GdańskWrocławPoznańBiałystokWarszawa

Zobacz miejsce zajęć »

Spotkanie 1. Scenariusze przyszłości gospodarki. Wiedza czy wróżenie z fusów?

Termin spotkania: 8 marca 2021 r.
Czas spotkania: 18.30-20.00
Zobacz miejsce spotkania

Czy Twój smartfon zastąpi przystanki autobusowe? Wpadniesz na parapetówkę? Mój dom właśnie się drukuje... Gra w karty nie na żarty.

 

Spotkanie 2. Labirynt zawodów, czyli jak pomóc dziecku w kreowaniu planów edukacyjno-zawodowych

Termin spotkania: 22 marca 2021 r.
Czas spotkania: 18.30-20.00
Zobacz miejsce spotkania


 

Spotkanie 3. Rodzic w roli mediatora

Termin spotkania: 12 kwietnia 2021 r.
Czas spotkania: 18.30-20.00
Zobacz miejsce spotkania

Rozwiązywanie konfliktów pomiędzy rodzeństwem oraz konfliktów dziecka z rówieśnikami. Czym jest misja mediacyjna, czyli na czym polega działanie mediatora?

 

Spotkanie 4. Wartości w wychowaniu

Termin spotkania: 26 kwietnia 2021 r.
Czas spotkania: 18.30-20.00
Zobacz miejsce spotkania

Co to znaczy dobrze wychować dziecko? Co cenię, co lubię? - jak rozwiązywać konflikty wartości i interesów w życiu i w wychowaniu? Co sprzyja systemom wartości: osobowość a osoba, grupa działania a wspólnota.

 

Spotkanie 5. Bunt nastolatka

Termin spotkania: 10 maja 2021 r.
Czas spotkania: 18.30-20.00
Zobacz miejsce spotkania

Jak przetrwać trudny okres dojrzewania dziecka? Najczęściej popełniane błędy wychowawcze. Jak mówić do nastolatków, aby słuchały. Jak słuchać by do nas mówiły. Komunikacja rodzic dziecko. Pomiędzy autorytetem a tresurą. Znaczenie szacunku i zaufania.

 

Spotkanie 6. Podejmowanie decyzji konsumenckich przez dzieci

Termin spotkania: 24 maja 2021 r.
Czas spotkania: 18.30-20.00
Zobacz miejsce spotkania

Rynek młodego konsumenta w Polsce – z perspektywy rodziny i procesu wychowania. Rodzinne uwarunkowania kształtowania się potrzeb konsumenckich u dzieci i młodzieży. Postawy i zachowania młodych polskich konsumentów – tendencje i kierunki zmian. Psychologiczne aspekty podejmowania decyzji konsumenckich przez dzieci i młodzież.